Ceny energii elektrycznej z roku na rok wzrastają. Szacuje się, że około 20% kosztów ponoszonych przez każdą firmę to rachunki za prąd. Panele fotowoltaiczne mogą być idealnym rozwiązaniem na zmniejszenie rachunków w firmie. Mimo długofalowych oszczędności, koszty ich instalacji wciąż są wysokie. Jak rozwiązać ten problem? Odpowiedzią jest leasing na fotowoltaikę dla firm.
Leasing to druga, zaraz obok kredytu, forma finansowania Twoich inwestycji. Dzięki niej możemy korzystać z danego dobra, a ostatecznie stać się jej właścicielem. Taka forma spłacania rzeczy lub usługi nie wymaga angażowania kosztów własnych, co sprawia, że jest to opcja dostępna dla wszystkich. Wszystkie największe grupy finansowe w Polsce, m.in. PKO, Santander, Idea Getin, Millenium, ING, Alior czy mBank, w ciągu ostatnich dwóch lat wprowadziły do swojej oferty leasing paneli fotowoltaicznych. Przy odpowiednim doborze parametrów instalacja PV może w ciągu kilku lat spłacać się sama, bez angażowania środków finansowych firmy i bez jakichkolwiek dopłat czy programów wsparcia.
Z pewnością zastanawiasz się, czy dla Twojej branży leasing fotowoltaiczny będzie dobrym rozwiązaniem. Sprawdzi się on wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z dużym zużyciem prądu. Najwięcej zyskają przedsiębiorcy, których działalność generuje duże rachunki za prąd, czyli branże energochłonne, takie jak np.: branża IT, zakłady produkcyjne (w tym zmianowe), branże spożywcze.
Ogromną zaletą leasingu jest także prosta procedura, . Firmy leasingowe zazwyczaj wymagają minimum formalności, dzięki czemu cały proces przebiega łatwo i sprawnie. Potrzebujemy jedynie podstawowych dokumentów ewidencyjnych i finansowych firmy, a czas oczekiwania na decyzje rzadko kiedy przekracza dwa tygodnie.
Ceny energii elektrycznej w Polsce nieustannie wzrastają, a podwyżki te uderzą zwłaszcza w polskich przedsiębiorców. Tylko w ciągu ostatnich kilku lat jest to wzrost rzędu 140%. Perspektywa kolejnych lat nie napawa optymizmem, ponieważ podwyżki wciąż mają być odnotowywane.
Według wszystkich autorytetów, a także prognoz UE na najbliższe lata, to właśnie energia odnawialna stanowi główne źródło światowej energetyki w przyszłości. Jest to ekologiczna forma pozyskiwania energii, która pozwala na produkcję prądu z odnawialnego źródła w sposób cichy, ale również nieingerujący w środowisko naturalne w znaczący sposób.
Jest to również sposób na wpłynięcie pozytywnie na wizerunek swojej działalności dzięki temu, że stajemy się przedsiębiorcami, dla których dobro środowiska nie pozostaje bez znaczenia.
Warto wspomnieć także o tym, że przeciętna żywotność instalacji fotowoltaicznej to min. 25 lat. Przez ten okres czasu jest ona w stanie produkować energię na tym samym poziomie bez utraty efektywności. Jeżeli zakładamy, że czas trwania przeciętnej umowy leasingowej to około 15 lat, możemy sami obliczyć, okres czasu, który będzie generował nam same zyski. Dzięki ogromnemu wyborowi ofert leasingowych każdy przedsiębiorca znajdzie odpowiednia dla siebie.
Jednym z popularniejszych rozwiązań staje się produkowanie własnej energii za pomocą słońca. Jest to nowoczesna metoda na uchronienie się przed nieustannymi podwyżkami cen prądu. Panele fotowoltaiczne przestały być inwestycją, w której przedsiębiorca musi wyłożyć kilkadziesiąt tysięcy złotych z własnej kieszeni lub brać kredyt, aby instalacja fotowoltaiczna dopiero po kilku latach zaczęła na siebie zarabiać. Dzięki specjalistycznym firmom możemy stworzyć instalację dopasowaną do naszego przedsiębiorstwa oraz jego wymagań.
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą fotowoltaiki dla domu, biznesu, lub farmy fotowoltaicznej zadzwoń i umów się na spotkanie z naszym doradcą.
Ta strona używa ciasteczek.
Ustawienia Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
OneSignal WEB PUSH
Narzędzie to służy do zapisywania odwiedzin na stronie internetowej w celach marketingowych (Remarketing) w Komunikacji PUSH. Dołanczając do systemu powiadomień PUSH wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie powiadomien WEB PUSH. Zgodę tą można w dowolnej chwili cofnąć. Państwa przeglądarka zapisuje przy odwiedzinach na stronach internetowych Cookies (IDE: OneSinal Cookie), które umożliwiają ponowne rozpoznanie Państwa jako osoby odwiedzającej, gdy wchodzą Państwo na stronę internetową. Na takiej stronie mogą Państwu jako osobie odwiedzającej zostać zaprezentowane reklamy odnoszące się do treści, które poprzednio Państwo wyszukiwali, o ile tamte strony używały funkcji remarketingu Google. Mogą Państwo odmówić zgody na zbieranie takich danych przez OneSignal.
Mierzenie konwersji za pomocą Facebook-Pixel
Za Państwa zgodą stosujemy przy prezentacji naszej firmy w Internecie narzędzie “Facebook-Pixel” (dla: Facebook Cookie do identyfikacji Opt-Out) spółki Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA (“Facebook”). Jest to Cookie, a więc mały plik tekstowy, który zostaje zapisany na Państwa komputerze i stamtąd ponownie może zostać pobrany. Przy jego pomocy mogą być sprawdzane czynności użytkowników, podejmowane po tym jak obejrzeli oni albo kliknęli w reklamę na Facebooku. W ten sposób możemy zmierzyć skuteczność takich reklam na Facebooku dla celów statystycznych i badania rynku. Zebrane w ten sposób dane są dla nas anonimowe, nie pozwalają zatem ustalić tożsamości użytkownika. Jednakże dane te będą przez Facebook zapisane i przetwarzane, tak, aby możliwe było przyporządkowanie do danego profilu użytkownika a Facebook wykorzystuje te dane do własnych celów reklamowych, zgodnie ze swoimi zasadami korzystania z danych
(https://www.facebook.com/about/privacy/). Mogą Państwo umożliwić Facebookowi i jego partnerom włączanie reklam na i pozaFacebookiem. Ponadto może w tym celu zostać na Państwa urządzeniu zapisane Cookie. Korzystając ze strony internetowej wyrażają Państwo swoją zgodę na stosowanie narzędzia Pixel do rejestrowania czynności użytkowników.
Google Analytics
Aby oferować wszystkim użytkownikom lepsze usługi, zbieramy różnorodne informacje – od informacji podstawowych, takich jak określenie, jakim językiem posługuje się użytkownik, aż po te bardziej złożone, np. ustalenie najbardziej przydatnych reklam, najbliższych internetowych znajomych lub ulubionych filmów na YouTube.
Gromadzimy informacje w następujący sposób:
1. Informacje podawane przez użytkownika.
przykładowo wiele naszych usług wymaga założenia konta Google. W takich przypadkach prosimy o podanie danych osobowych, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu czy numer karty kredytowej. Będziemy je przechowywać z danymi konta. Jeśli użytkownik chce w pełni wykorzystać oferowane przez nas funkcje udostępniania treści, jest również proszony o utworzenie publicznego profilu Google zawierającego m.in. jego imię i nazwisko oraz zdjęcie.
2. Informacje uzyskiwane podczas korzystania z usług Google:
Zbieramy dane o usługach, z których korzysta użytkownik, oraz sposobie, w jaki to robi (np. wówczas, gdy ogląda film na YouTube, odwiedza witrynę, w której działa nasz program reklamowy lub wyświetla i klika udostępnione przez nas reklamy i materiały.”
Zgodnie z definicją danych personalnych RODO opisaną powyżej, śledzenie zachowania użytkowników i ich profilowanie jest tylko zgodne z nowymi regulacjami UE jeżeli strona internetowa uzyskała uprzednią zgodę od odwiedzającego, to znaczy, że Google Analytics powinno być zablokowane dopóki użytkownik nie wyrazi stosownej zgody.
Śledzenie konwersji Google AdWords
Za pomocą tego narzędzia tworzymy statystyki konwersji, które mierzą efektywność naszych kampanii reklamowych w sieci.
Cookie śledzenia konwersji (IDE: Google AdWords Cookie) zostaje uruchomiony, gdy użytkownik klika na umieszczoną przez Google reklamę. Zgodnie z zasadami ochrony danych obowiązującymi w Google nie są tu przetwarzane żadne dane osobowe i firmowe. Jeśli nie chcą Państwo, aby Państwa aktywność była w ten sposób monitorowana, mogą Państwo odmówić swojej zgody poprzez wyłączenie Cookie śledzenia konwersji w Google w ustawieniach użytkownika Państwa przeglądarki internetowej.
Google AdWords
Narzędzie to służy do zapisywania odwiedzin na stronie internetowej w celach marketingowych (Remarketing) w Google i w sieci reklamowej (Display Network). Państwa przeglądarka zapisuje przy odwiedzinach na stronach internetowych Cookies (IDE: Google AdWords Cookie), które umożliwiają ponowne rozpoznanie Państwa jako osoby odwiedzającej, gdy wchodzą Państwo na stronę internetową, która należy do sieci reklamowej Google. Na takiej stronie mogą Państwu jako osobie odwiedzającej zostać zaprezentowane reklamy odnoszące się do treści, które poprzednio Państwo wyszukiwali, o ile tamte strony używały funkcji remarketingu Google. Mogą Państwo odmówić zgody na zbieranie takich danych przez Google AdWords na stronie http://www.google.com/settings/ads.